2009-11-27

Bananowa kaszka manna

Na początek chciałam Was, moje drogie blogowiczki, przeprosić za mą niedokładność. Dziękuję za te krytyczne komentarze ;) Bardzo mi pomogłyście. Już nie zdarzy się sytuacja, gdy będę pisała posta "na szybko". Przestraszyłam się widząc ile błędów narobiłam w treści ostatniej notki. Mam nauczkę na przyszłość.
Wielkie dzięki! ;)

Przeglądając ostatnio blogi wpadłam na przepis zwykłej kaszki manny w połączeniu z bananami. Zaraz dostałam na tą przekąskę wielką ochotę, a że akurat mam banany w domu ;]
No i kaszkę też...

BANANOWA KASZKA MANNA



PRZEPIS: (1 porcja)

Składniki:

  • 200 ml mleka
  • 3 i 1/2 łyżki kaszy mannej
  • banan
  • cukier
  • dowolny rodzaj wafelek, ciasteczek czy chipsów (ja znalazłam tylko wafle do lodów, więc musiałam je jakoś ładnie przełamać, by nie wyglądało dziwacznie)
  • ewentualnie cynamon
Banan obieramy ze skórki i kroimy. W garnuszku zagotowujemy mleko. Wsypujemy kaszę i mieszamy, aż zgęstnieje. Zdejmujemy z ognia. Dodajemy banan. Przelewamy do miseczki. Dekorujemy wafelkami. Posypujemy obficie cukrem, (najlepiej brązowym) no i jeśli ktoś lubi - cynamonem.
Voila!

No i wyszła. Dobra kaszka, posypana ładnie cukrem i troszkę cynamonem. ;]

~~~

" Herbatą cynamonową popijam smutek."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz