2009-11-15

Colesław z cuknii, marchwi i cebuli.



Dzisiaj niedziela. Za oknem ładna pogoda się z robiła - jak na listopad oczywiście. Trochę ciepełka nawet jest, dlatego postanowiłam, iż na moim stole zagości jakaś kolorowa sałatka. Została cukinia, znalazłam marchew i... wziełam się do roboty.!
Muszę przyznać, że tak przyrządzony colesław smakował wyśmienicie, choć na początku miałam pewne obawy co do dostojnej pani cukinii ;)


COLESŁAW Z CUKINII, MARCHWI I CEBULI



PRZEPIS (dla 2 osób)

Składniki:

  • mała cukinia
  • 3 marchwie
  • 1 mała cebula
  • 1 łyżeczka soku z cytryny
  • 1 łyżka majonezu
  • sól

Cukinię i marchew zetrzeć na tarce z grubymi oczkami. Cebulę obrać, posiekać, dodać do marchwi i cukinii. Połączyć z sokiem z cytryny, majonezem. Doprawić solą. Schłodzić w lodówce.

Ja podałam ją na obiadek z kotlecikiem i ziemniaczkami.

Smacznego!


Banalnie prosta, a nie dość, że smakuje to jeszcze cieszy oko ;]


Ta sałatka jest zrobiona na akcję: Bar sałatkowy II
Na blogu Peli :)
A tutaj link do akcji: klik



Jutro spróbuję zrobić zupę neapolitańską.! Trzymajcie za mnie kciuki :):)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz